dinsdag 20 april 2010

April 18, 2010

Ik beloof je mijn liefste dat het licht van de Liefde, eerlijkheid en rechtvaardigheid zal terug keren naar haar rechtmatige plaats.
De mensheid zal in vrede leven.




Montague's bericht: Zondag 18 april 2010



Mijn liefste Veronica, ik heb je gezegd dat 2010 een jaar zou worden, waarin de waarheid zal worden blootgesteld en de mensheid uit de ketens van leugens en bedrog, die hen voor duizenden jaren gevangen heeft gehouden zal worden bevrijd. De waarheid is verborgen gehouden door regeringen en religies, je weet dat ik tijdens mijn leven op aarde heb geprobeerd de discussie over Bewustzijn te open, de barrières waar ik mee geconfronteerd werd leken onoverkomelijke, ik werd geblokkeerd door degenen die hun zekerheid van een vaste baan boven de waarheid en eerlijkheid zetten, zij kunnen mij nu niet meer laten zwijgen, ze weigerden de confrontatie aan te gaan met de overweldigende bewijzen. Ik herhaal nogmaals, de wetenschappelijke instellingen blijven vastberaden vijandig tegen het Paranormale, maar de minachting waarmee de belangrijkste woordvoerder handelt, heeft alle kenmerken van de ultieme wanhoop van degenen die omringd wordt door het oprukken van een oude vijand. Zal de ineenstorting van het materialisme en de overwinning van een wezenlijke spirituele filosofie meer hongerige kinderen voeden, stammen conflicten oplossen, een einde maken aan de grensconflicten, de levensstandaard verhogen, betere huizen bouwen, natuurlijk moet hier het antwoord een overweldigende “JA” zijn. Hoewel een direct antwoord zou moeten zijn dat het hoop en steun moet geven aan de miljoenen diep bedroefde en rouwende ouders, kinderen en geliefden die nu kunnen voelen dat de wetenschap accepteert, dat ons bewustzijn onafhankelijk is van de hersenen en van onze tijd, het overleeft na de dood, en dat persoonlijkheden in staat zijn hun gedachten en identiteit te kunnen overbrengen, zoals ikzelf gedaan heb sinds mijn overlijden zes jaar geleden. Wanneer het klimaat verandert en de discussies van zaken die buiten het domein van het fysieke eens te meer de aanvaardbare norm wordt, ontstaat er een podium voor de westerse mens om zichzelf te bevrijden uit de dwangbuis van het materialisme, om jezelf te zien als slechts een tijdelijke bewoner van je lichaam, te zien dat je taak op Aarde meer is als alleen de vervulling van de wereldse behoeften en je lichamelijke verlangens.



Kijk wat er zich nu afspeelt in de wereld, kunnen de wetenschappers of bankiers natuurrampen veranderen? Ze kunnen alleen besturen hetgeen met geld te koop is. Velen malen heb ik je verteld van de natuurrampen die moeten gebeuren in dit jaar van verandering, waarin de mensheid zijn geest zal openen en zal zien wie hij werkelijk is en zal leren leven als een bewust geestelijk wezen, geleid door Liefde en Spiritualiteit. Degene die al in het licht leven weten dit, degenen die nog moeten ontwaken vanuit de duisternis naar het Licht, hebben een vriendschappelijke hand nodig om hen welkom te heten in het Hemelse licht. Jij mijn liefste hebt zoveel Licht in mijn leven gebracht, ik voelde me zo alleen, niet goed begrepen en afgewezen door mijn eigen familie en degenen die probeerde mijn werk te onderdrukken. Jij zei altijd mijn grootste werk moet nog komen, we doen het nu samen, en die dezelfde mensen proberen nu te doen alsof dat het niet gebeurt……



Er worden nu wetten ingevoerd die nog meer de vrijheid beperken en besturen. Vraag eens waarom dit gebeurt, wat willen zij onderdrukken??? Zoek naar de waarheid, alleen de waarheid zal je vrijheid verschaffen. Kijk nog eens wat er is gebeurd tijdens de Raad van Nicaea, alle problemen die de wereld nu ondervind, en datgene waar ze nu mee wordt geconfronteerd, dateert uit de tijd van de zogenaamde "Paarden-handel", plus de afspraken die toen gemaakt zijn, welke allen waren gebaseerd op corruptie. Jullie hedendaagse wetten zijn gebaseerd op wat er destijds besloten is, jullie wereld heeft moeten leven met de gevolgen van die besluiten, welke geen basis hebben die waarheidsgetrouw is.



Ik beloof je mijn liefste dat het licht van de Liefde, eerlijkheid en rechtvaardigheid zal terug keren naar haar rechtmatige plaats. De mensheid zal in vrede leven. Let zorgvuldig op van wie je gevraagd wordt om te vertrouwen, vertrouw niemand op het eerste gezicht, ze zijn getraind in het produceren van een "eerlijk" gezicht voor degene die zij willen misleiden. Als je kon zien wat ik kon zien, de regelrechte onoprechtheid en de corruptie in de wereld dan zou je huiveren. Ik werd ermee omringd toen ik op Aarde was, en ik heb het toen niet "gezien" maar nu ben ik mij er al te bewust van hoe het kan worden verdoezeld.



Dit is een zowel speciale als een belangrijke week voor ons beiden, elke gelegenheid moet worden genomen om vooruit te komen in Liefde en Waarheid, weet dat ik te allen tijde aan je zijde ben, je aanbiddende man, Monty.


Vertaling: Freek
Email: freek@ganador.nl

THE MONTAGUE KEEN FOUNDATION

http://mkinfrench.blogspot.com/ -FRANÇAIS

http://www.montaguekeen.com– ENGLISH

http://mkinlatvian.blogspot.com/ - LATVIESU

http://mkingerman.blogspot.com/ - DEUTSCH

http://mkfchinese.blogspot.com/ - MANDARIN/Chinese

http://mkcastellano.blogspot.com/- CASTELLANO/Spanish

http://mknederlands.blogspot.com/- NEDERLANDS

http://mkchannelings.blogspot.com/- PORTUGUÊS

Original and translations of the Galactic Messages available on

http://peacelovelove.blogspot.com/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

interview

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/