donderdag 29 april 2010

April 25, 2010

Ik zal terug komen op Aarde om de verlichte mensen te begeleiden, vooruit te helpen naar een vreedzaam bestaan, vrij van oorlog, angst en controle, niets op Aarde zal dit veranderen, niets op Aarde kan dit veranderen, dit ligt vastgelegd in steen, dit is al vaker voorspeld tijdens jullie geschiedenis.

Montague's bericht: Zondag 25 april 2010




De geestenwereld verwelkomt weer een nieuw land, Japan, om samen met ons te streven om waarheid, liefde en vrede te brengen aan de gehele mensheid. Veronica mijn liefste, ik had nooit verwacht, nadat ik jouw wereld had verlaten, dat ons werk zoveel zou bereiken en zoveel harten zou raken. In elk land zijn er goede mensen en het is aan hen om anderen naar de waarheid te leiden. Niets in de wereld is zoals het hoort te zijn. Mensen zijn gewend geraakt om te geloven wat hen gezegd wordt zonder eraan te twijfelen, ook wanneer de gegeven informatie niet klopt, ze nemen de gemakkelijkste optie, dit is waarom jullie wereld zo´n verschrikkelijke puinhoop is. Als mensen enig idee hadden, waar hun zelfgenoegzaamheid toe leidt zouden ze snel wakker schrikken. Degenen die zichzelf als superieur zien en gerechtigd zijn om jullie wereld te leiden, laten we zien dat zij geen controle hebben over de elementen. Zij denken dat zij het recht hebben, om degene uit te roeien die niet in overeenstemming zijn met hun eisen en wensen. Ze spreken over global warming (de opwarming van de Aarde), zij proberen jullie te laten geloven dat jullie acties dit kunnen controleren, dat is niet zo. Terwijl de Aarde naar een hogere energie beweegd, zullen er veranderingen in de natuur optreden, zoals het ook moet zijn. Zij gebruiken dit als excuus om nog meer geld en controle te krijgen. Er zijn ‘natuurlijke’ rampen en kunstmatige rampen die moeten lijken op natuurlijke rampen, laat je niet meeslepen door dergelijke slinkse leugens, de tijd is aangebroken om uit de afgrond omhoog te komen.

Ik heb je gevraagd om een tape te laten horen van een van mijn eerste pogingen om te spreken in mijn eigen stem, ik wilde spreken over mijn werk, over het werk dat jij en ik verrichten. Mijn liefste ik heb destijds nooit verwacht dat je zoveel zou bereiken, er zijn nu 8 andere landen die met ons het verlangen delen, om de waarheid naar voren te brengen. Ik wil dat de mensen weten dat ik je aanbid en hen laten weten hoeveel je mij hebt aangemoedigd en mij hebt geholpen met mijn werk. De verschrikkelijke brieven die zijn geschreven in hebzucht en haat, zo kort na mijn overlijden, zijn aan iedereen die op mijn adreslijst stonden gestuurd, door een bloedverwant van mij, deze brieven zijn wreed en 100% van het “Kwaad”. Haar boosaardige intentie heeft niet het gewenste effect gekregen, vanuit de geestenwereld kan ik je duidelijk mededelen dat ik van je hou en je aanbid.

Het is een interessant en spannend week voor je geweest mijn liefste. Eerst heb je een dame ontmoet die zeer gewaardeerd wordt in de wetenschappelijke wereld. Zij was nogal verbaasd toen zij te horen kreeg dat 8 andere landen eveneens geïnteresseerd zijn in het werk van de geestenwereld.
Je werd keurig verwend op je verjaardag, het was goed voor je om even weg te zijn van de computer voor een dag met plezier, ik ben het er volledig mee eens. De speciale lunch was even spannend voor ons in de geestenwereld als voor jullie vijven, wij hebben er niets van gemist. Wij hebben deze gelijkgestemde mensen in je leven gebracht om je te assisteren in ons project. De timing klopt, jullie moeten je allemaal voorbereiden, dit is het jaar van de vele gebeurtenissen en wijzigingen en een paar echte rampen. Degenen die aan onze kant van het leven komen, door middel van dergelijke rampen zullen niet lijden en zullen zich niets herinneren van hun overgang, wanneer ze veilig in de geestenwereld binnenkomen.

Ik zal terug komen op Aarde om de verlichte mensen te begeleiden, vooruit te helpen naar een vreedzaam bestaan, vrij van oorlog, angst en controle, niets op Aarde zal dit veranderen, niets op Aarde kan dit veranderen, dit ligt vastgelegd in steen, dit is al vaker voorspeld tijdens jullie geschiedenis. Ik vind het vervelend om te vertellen dat jullie geschiedenis niet geheel klopt, degenen die het hebben geschreven, hebben het gewijzigd om te laten passen met hun plannen. Jij en ik zijn velen malen aanwezig geweest op Aarde sinds haar ontstaan, en hebben hulpeloos toegekeken hoe de waarheid soms volledig werd gewijzigd, zodat het paste met hun plannen. De waarheid moet worden geopenbaard, het zal worden blootgesteld, het is beter om op te staan en schuld te bekennen dan gedwongen te worden om naar voren te treden. Er zijn er zoveel die veel hebben te verantwoorden, het misbruik van kinderen kan nooit worden toegestaan of genegeerd.

Je hebt zeer schokkende informatie ontvangen, wat bevestigde wat je is verteld, ja inderdaad de onmenselijkheid tegen de mensheid is afschuwelijk en zeer schokkend. Dit alles zal veranderen wanneer zij geen controle meer hebben.

Je leeft in een interessante tijd, massale veranderingen zitten in de pijplijn. Wij zullen er altijd zijn voor degenen die zoeken naar de waarheid. Wij zullen slagen, ons team komt mooi samen. Ik blijf mijn liefste, jouw aanbiddende Echtgenoot, Monty.


Vertaling: Freek
Email: freek@ganador.nl


THE MONTAGUE KEEN FOUNDATION

http://mkjapan.blogspot.com/ - JAPANESE

http://mkinfrench.blogspot.com/ -FRANÇAIS

http://www.montaguekeen.com– ENGLISH

http://mkinlatvian.blogspot.com/ - LATVIESU

http://mkingerman.blogspot.com/ - DEUTSCH

http://mkfchinese.blogspot.com/ - MANDARIN/Chinese

http://mkcastellano.blogspot.com/- CASTELLANO/Spanish

http://mknederlands.blogspot.com/- NEDERLANDS

http://mkchannelings.blogspot.com/- PORTUGUÊS

Original and translations of the Galactic Messages available on

http://peacelovelove.blogspot.com/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

interview

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/