maandag 31 mei 2010

Hoe een Geest Montague Keen zag




Dit laat mensen begrijpen wat voor soort mens Montague Keen was. Niemand die wij kenden was bij deze séance aanwezig, ik heb de video en de tape, je kunt je onze verbazing voorstellen toen de communicerende Geest zei:

De Geest: ik vroeg me af of ik kon spreken met de heer Keen.


Monty: ik luister.


De Geest: u bent zeer belangrijk geweest in het doorgeven van een enorme hoeveelheid informatie naar een groot aantal mensen. U heeft een verstand dat geweldig is voor onderzoek, voor analyses, voor het brengen van verlichting voor mensen die het niveau van informatie die zij ontvangen niet begrijpen. Wij willen u laten weten dat wij zullen proberen om een aantal feiten via een collega van ons aan u aan te bieden, geen gissingen, nog niet misschien, maar feitelijke informatie die diegenen die de informatie uit de Geestenwereld ontvingen als niet ter zake doende terzijde schoven. Het is alleen mogelijk via uw begrip dat deze informatie bruikbaar wordt.

Monty: dank u wel, dat waardeer ik zeer.


De Geest: wij willen ook dat u begrijpt dat wij op dit moment trachten om een grote hoeveelheid informatie in Attisch Grieks aan een bepaald individu aan te bieden, die angstig is over de inspiratie die hij nu ontvangt. Dit is een onontwikkeld medium die wij aan uw aandacht willen aanbevelen.


Monty: dank u, ik zal mijn Attisch Grieks even bijspijkeren.


De Geest: wij willen dat u begrijpt dat ondanks het feit dat u moeilijkheden met uw carrière ondervond, de manier waarop u naar mensen reageert prachtig is. U bent nooit maar enig moment destructief geweest – niet in gedachten, noch in woorden, noch in daden. U heeft constant tolerantie en liefde getoond. Wij willen u zonder omwegen laten weten dat u een individu bent met grote spiritualiteit, eerlijke spiritualiteit die niet gemaskeerd is. U bent zoals u bent. Dit is een van de meest belangrijke dingen die iemand ooit kan leren van de levenservaring op het aardse vlak. U draagt geen masker, aardige man. U bent zoals u bent. Uw werk is nog lang niet klaar. Wij zullen trachten deze dingen bij u te brengen.

Dit is precies hoe ik mijn man zag, hij was uniek, ik voelde me bevoorrecht hem te kennen in deze wereld en wijd de rest van mijn leven aan zijn ondersteuning. Ik besloot dit uitreksel van een séance met jullie te delen om jullie de vriendelijke man te leren kennen die Montague Keen was - Veronica.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

interview

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/