zondag 20 juni 2010

June 20, 2010

Montague Keen, 20 juni 2010



Mijn liefste Veronica, jouw begrip van hoe bedreigend de situatie in jullie wereld is, is aan jou onthuld. Die informatie is beschikbaar voor iedereen die haar zoekt. De duisteren hebben zoveel vertrouwen dat ze niet eens de moeite doen om hun plannen te verbergen. Helaas lijkt het er vanaf ons gezichtspunt op dat mensen zijn gehypnotiseerd tot toegevendheid. Wij vragen, wat moet de Duistere Kant doen om diegenen wakker te schudden met hun zelfzuchtige en misplaatste “Illusie voor Zelfbehoud”, zodat zij zich realiseren dat zij voor de gek gehouden zijn? Hun tegenzin om in actie te komen draagt bij aan de vernietiging van het Menselijke Ras evenals aan de Planeet Aarde. Het kwaad regeert, zij doden straffeloos wetende dat niemand zich zal afvragen wat zij doen. Ik was ook blind voor die mensen toen ik op Aarde wandelde, ik zag hen zelfs als eerbare mensen, hoe fout was dat. Mijn probleem was dat ik ook te verdiept was in mijn onderzoek zodat ik niet zag wat er onder mijn neus gebeurde, en ik beken ook schuld aan het “ingenomen” zijn met zulke mensen, zij spreken het juiste taaltje, zij lachen veel terwijl zij hun vernietiging plannen. Het moment waarop ik overging naar de Geest, zag ik de realiteit van de situatie. Ik was zeer bedroefd, en de schok die ik kreeg, toen ik hen die ik ooit vertrouwde zag in hun ware kleuren, was een echte ontwaking. Wij uit het Netwerk beloven jullie dat de Duistere Kant niet zal slagen. Elke week “Ontwaken” er meer mensen naar de realiteit van de situatie en dat wat hen verteld wordt is ALLEEN MAAR EEN ILLUSIE om hen naar toegevendheid toe te lokken. Bedenk mijn liefste hoe vaak ik herhaald heb dat “Niets is wat het lijkt”. Als je dit eenmaal begrijpt wordt alles duidelijk.



Wordt wakker voor het feit dat jullie Bewustzijn zijn, dat jullie een ervaring in een lichaam op Planeet Aarde hebben, jullie zijn allemaal onderdeel van het geheel, samen zijn jullie machtig, en onderdeel van Alles Dat Is. Neem een stap terug uit de drukte van het leven, zet de tv uit, ben stil en vind en verbind jezelf in de stilte. Bekijk het wonder van de Wereld, de Lucht, de Sterren, de Zee, de voortgang van dit alles, kijk naar de schoonheid van de bloemen, de bomen, die dit alles hebben gecreëerd, het gebeurde niet zomaar. Het wonder van de Zwaartekracht, hoe kan dat alles gecreëerd zijn, jullie zijn onderdeel van die Schepping. Ga niet achterover zitten als je die vernietigd ziet worden door diegenen met kwaadaardige intenties.



Als je mensen ontmoet wiens leven wordt geregeerd door liefde, observeer dan de prachtige Energie die hen omringt, je wilt je er gewoon in koesteren. Je wordt je bewust van het Licht dat hen omringt net zoals ik het Licht zag in jou en jij het Licht in mij toen wij elkaar de eerste keer tegenkwamen, wij herkenden de verbinding van voorbije dagen. Jij merkte dat met David Icke, zijn energie is zo krachtig, zijn oprechtheid zo echt, zijn wens om Liefde en Vrede te brengen naar jullie verontruste Wereld zo ontroerend. Jij begrijpt nu waarom hij zo veel volgers heeft en zo hoort het ook, hij is uniek.



Jij weet wat je moet doen mijn liefste, het was al gepland lang voordat jij terugkeerde naar de Aarde. Zoals David jou vertelde is dat in steen geschreven, de uitkomst kan niet worden gewijzigd. Hij moest het pad nemen dat hij genomen heeft, hij haperde nooit ondanks kosten of pijn, hij wist dat hij gelijk had. Hoe velen zouden de moed gehad hebben om te doen wat hij deed? Het vraagt moed om tegen de norm in te varen.



Kijk naar al diegenen die erop uit zijn om jou te vernietigen mijn liefste, de oneerlijkheid, de smaad waar je aan werd onderworpen door diegenen die ik vertrouwde. Er zijn maar zeer weinig eerlijke mensen in de wereld van Natuurkundig Onderzoek. Niet één van hen is bereid om opschudding te veroorzaken, ze houden zich stil om hun banen en status tegen elke prijs zeker te stellen, het doet mij verdriet dit te zien. Zij zitten allemaal vast in de illusie dat zij een comfortabel leven hebben als zij de regels respecteren zoals die zijn neergelegd door de Duistere Kant. Het leven op Aarde is maar een moment in jullie bestaan, mijn Zielengroep, een moment waarin ik leerde wat liefde was. Het feit dat ik in staat was tot zo een grote Liefde veranderde mijn leven compleet. Tot op dat moment paste ik er gewoon niet tussen. Mijn Licht werd niet begrepen of verwelkomd door mijn omgeving, het was een moeilijke tijd. Liefde is de meest kostbare gift, koester het, deel het, omdat wat je uitgeeft ook weer bij je terugkomt, het komt in tienvoud terug. Jullie leven in moeilijke tijden nu de Vrede van jullie Wereld wordt bedreigd door de Donkere Kant. Onthoud dat je nooit angst toont, dat is wat zij willen, laat alleen maar liefde zien en zorg voor diegenen die onrechtvaardig worden aangevallen. Zoek altijd naar de waarheid, accepteer niet gewoon maar de propaganda die wordt uitgegeven door hen wiens inhaligheid onverzadigbaar is.



Je weet dat alles onthuld zal worden als de tijd rijp is, wanneer het de grootste impact zal hebben. Waarheid, en waarheid alleen zal overwinnen. De kogel en de bom zullen niet slagen. Geef niet toe aan de ANGST die wordt gegenereerd door diegenen die jullie gedwee willen maken. Jij weet wie je bent, dit kan nooit van je worden afgenomen.



Er wacht je weer een interessante week mijn liefste, en wij vinden de gesprekken ook prettig. Allen komen samen in Liefde en Licht als jij voorwaarts gaat naar het Hogere Energie Niveau waar jou Vrede en Harmonie te wachten staat. Ik sta voor eeuwig aan jouw zijde en omring je met mijn liefde, jouw aanbiddende echtgenoot, Monty.

Translator: Puk
Email: pmdl@ziggo.nl


THE MONTAGUE KEEN FOUNDATION

http://mkjapan.blogspot.com/ - JAPANESE

http://mkinfrench.blogspot.com/ -FRANÇAIS

http://www.montaguekeen.com– ENGLISH

http://mkinlatvian.blogspot.com/ - LATVIESU

http://mkingerman.blogspot.com/ - DEUTSCH

http://mkfchinese.blogspot.com/ - MANDARIN/Chinese

http://mkcastellano.blogspot.com/- CASTELLANO/Spanish

http://mknederlands.blogspot.com/- NEDERLANDS

http://mkchannelings.blogspot.com/- PORTUGUÊS

Original and translations of the Galactic Messages available on

http://peacelovelove.blogspot.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

interview

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/