dinsdag 20 juli 2010

Juli 18, 2010




Waarom jullie Pers en TV deze bezoeken van andere Planeten negeren? Waarom zij jullie in gelukzalige onwetendheid willen houden?

De waarheid kan niet worden tegengehouden, in elke hoek van jullie Wereld spreken mensen zich uit en er wordt naar hen geluisterd. De grote Ontwaking vindt plaats, het is niet geschreven in steen, geen macht op Aarde kan het stoppen.

Ondersteun alsjeblieft mijn geliefde vrouw op dit eenzame pad dat zij gekozen heeft om Waarheid en Harmonie aan allen te brengen.

Montague Keen, 18 juli 2010

Channeller: Veronica Montague Keen


Vraag jezelf eens af, nu er zo veel foto’s en videoclips van UFO’s hun weg naar jullie vinden als bewijs wat jullie verteld wordt, waarom jullie Pers en TV deze bezoeken van andere Planeten negeren, waarom zij jullie in gelukzalige onwetendheid willen houden? Veronica, jij had het voorrecht om vele uren in zowel Amerika als Engeland door te brengen en sprak met de grote Dr. John Mack en dus had je geen probleem met de acceptatie dat er andere Planeten zijn met Wezens die veel ontwikkelder zijn dan wij. Het diende jullie Overheersers om jullie onwetend van dit feit te houden. De waarheid kan niet worden tegengehouden, in elke hoek van jullie Wereld spreken mensen zich uit en er wordt naar hen geluisterd. De grote Ontwaking vindt plaats, het is niet geschreven in steen, geen macht op Aarde kan het stoppen. Diegenen die werkelijk werken aan het grotere goed voor de Mensheid doen dit vrijwillig, onzelfzuchtig, zij verwachten geen betaling op welke manier dan ook, de Waarheid is wat hen drijft. De waarheid is verborgen gehouden voor jullie op alle niveaus om jullie te overheersen voor hun eigen gewin. Diegenen die zichzelf voordoen als Mensen die Macht en controle gekocht hebben op corrupte manieren, zullen niet slagen. Planeet Aarde is niet en zal nooit van hen zijn. Zij gebruiken elke kwaadaardige manier die ze maar kunnen vinden om genoeg ANGST te creëren zodat de Mens hen zal vertrouwen om hun te “beschermen”, terwijl het beschermen het laatste is wat zij willen doen. Snel zullen hun misleidende plannen duidelijk worden voor iedereen.



De Sluier werd opgetild en diegenen die de waarheid zoeken hoeven alleen maar te kijken, het uit te zoeken voor zichzelf, het is nog nooit zo gemakkelijk geweest als nu. Zo vele jonge mannen worden tijdens hun tijd op de Universiteit door organisaties gerekruteerd die twijfelachtige motieven hebben, zij worden binnengetrokken in situaties en corrupte praktijken als gevolg daarvan, hen wordt geleerd dat zij loyaal moeten zijn aan deze organisaties en zij moeten denken dat zij verplicht zijn om mee te gaan in wat er ook van hen gevraagd wordt. Zulke beslissingen op zo een jonge leeftijd zouden niet als bindend geaccepteerd mogen worden.



Leer om alles te bevragen, accepteer niet alles op het eerste gezicht. Diegenen die jullie misleiden zijn zeer goed getraind, zij hadden hierin al eeuwen oefening. Zij hebben elke “Waarheid” veranderd, zij hebben het voor elkaar gekregen zo velen van jullie te overtuigen om dit te accepteren en je eraan te houden. Jullie zijn allemaal voorgelogen. Alle geloofssystemen waar jullie je leven aan gegeven hebben zijn er alleen maar om jullie te overheersen, om jullie aan de regels te houden. In mijn laatste incarnatie moest ik sterk en staan voor wat ik geloofde, ik weigerde om aangetrokken te worden tot het controlesysteem waarin ik geboren was, ik zag het grotere plaatje, ik was wakker. Het vergt moed om buiten de gebaande paden te gaan, ik was een zoeker naar de waarheid, ik probeer nu jullie ogen te openen voor de waarheid. Ik weet dat ik gelijk had, ik had niet kunnen doen wat ik nu doe als ik het fout gehad had!!! Stop met het voor de gek houden van jezelf, wordt wakker.



Zoals Veronica jullie zal vertellen speelde muziek een grote rol in dat leven, wij hielden ervan, het voedt de Ziel, dus luister naar muziek , in plaats van te kijken naar de afstompende TV programma’s etc.. Kijk om je heen naar de schoonheid van de bomen en bloemen, de natuur op haar best, het helpt om je te verbinden met je hogere zelf, jouw ware Wezen. Bevrijdt je geest van de slavernij waar je onbewust in terecht gekomen bent. Jullie zijn vrije Wezens, niemand bezit jullie of overheerst jullie nog. Laat Liefde je leven binnenvloeien en je zult je vervuld voelen. Liefde is het dat je leidt, niet angst, de Macht van Liefde is zo geweldig, het maakt alles mogelijk.



Kijk naar de toekomst met hoop en niet met angst, de waarheid zal je vrijmaken. Wij in het Netwerk begeleiden mensen om te weten wie zij werkelijk zijn en wat hun doel is in deze tijd van Grote Verandering op Planeet Aarde. Wij zullen onszelf onthullen wanneer de timing juist is.



Ondersteun alsjeblieft mijn geliefde vrouw op dit eenzame pad dat zij gekozen heeft om Waarheid en Harmonie aan allen te brengen. In dit jaar van verandering zullen vele Waarheden onthuld worden aan jullie. Ik werd altijd geaccepteerd als een man van mijn woord, dit is niet veranderd.



Mijn liefste, ik ben altijd bij je. Ik zal je blijven tonen dat je nooit alleen bent, wij zullen nooit scheiden. Ik zal altijd jouw aanbiddende echtgenoot zijn. Monty.

Vertaling: Puk
Email: pmdl@ziggo.nl

0

THE MONTAGUE KEEN FOUNDATION

http://mkjapan.blogspot.com/ - JAPANESE

http://mkinfrench.blogspot.com/ -FRANÇAIS

http://www.montaguekeen.com– ENGLISH

http://mkinlatvian.blogspot.com/ - LATVIESU

http://mkingerman.blogspot.com/ - DEUTSCH

http://mkfchinese.blogspot.com/ - MANDARIN/Chinese

http://mkcastellano.blogspot.com/- CASTELLANO/Spanish

http://mknederlands.blogspot.com/- NEDERLANDS

http://mkchannelings.blogspot.com/- PORTUGUÊS

Original and translations of the Galactic Messages available on

http://peacelovelove.blogspot.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

interview

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/