maandag 11 oktober 2010

Montague Keen, 10 oktober 2010



Jullie hebben nu de kans je te focussen op de verbetering van de Menselijke Ervaring voor alle mensen van de Planeet, jullie hebben de kennis, jullie moeten dit nu wensen. Kom samen, vergeet jullie verschillen, jullie zijn hierin allemaal samen.


Het is tijd om te beslisssen, er vindt een ontwaking plaats, word wakker, neem verantwoordelijkheid voor jullie acties, deel jullie kennis met de minder gefortuneerden, praat met elkaar. Jullie hebben de kans gekregen om een Wereld van Vrede, Liefde en Licht te creëren.


Open jullie harten voor anderen, vergeet de geconditioneerde reacties die jullie opgedrongen zijn door Religies en Staat.





Montague Keen, zondag 10 oktober 2010
Channeller: Veronica Montague Keen


Veronica mijn liefste, de Tijd voor Ontwaking is Nu, de duistere Cabal trekken alle stroppen aan om het onvermijdelijke te voorkomen. Zij hebben de mensheid door de bloederigste 100 jaar in de geschiedenis van Planeet Aarde gesleept, nu concentreren zij zich op het aanvallen van hen die anderen proberen wakker te maken voor de Waarheid. Zij hebben de wereld meedogenloos geplunderd, zij hebben grote rijkdom vergaard die hen Macht en Controle bracht.

Jullie hebben nu de kans je te focussen op de verbetering van de Menselijke Ervaring voor alle mensen van de Planeet, jullie hebben de kennis, jullie moeten dit nu wensen. Kom samen, vergeet jullie verschillen, jullie zijn hierin allemaal samen. Het is tijd om te beslisssen, er vindt een ontwaking plaats, word wakker, neem verantwoordelijkheid voor jullie acties, deel jullie kennis met de minder gefortuneerden, praat met elkaar. Jullie hebben de kans gekregen om een Wereld van Vrede, Liefde en Licht te creëren. Open jullie harten voor anderen, vergeet de geconditioneerde reacties die jullie opgedrongen zijn door Religies en Staat.

Geef alsjeblieft niet toe aan ANGST en de verlamming die het veroorzaakt en jullie dus laat openstaan voor de Controle van die paar mensen, laat de transformatie beginnen, stop met het zijn van slachtoffers. Ga door met vertrouwen naar het Licht zoals voorspeld is door Oude Beschavingen.

Word wakker voor dat wat voor jullie verborgen is gehouden. Luister naar de voormalige Canadese Minister van Defensie Paul Hellyer die praat over onze vrienden van andere Planeten.





Kijk ook naar de Film "The Day Before Disclosure door Terje Toftenes, deze mensen proberen de voor jullie verborgen Waarheid aan jullie te laten zien.

Ben je er ook van bewust dat een VALSE BUITENAARDSE INVASIE gepland wordt om Angst en Paniek te creëren onder de massa en om hen onder controle te houden. Denk eraan dat diegenen in Controle meedogenloze, harteloze individuelen zijn die jullie, de massa, zien als hun slaven. Ik heb mijn vormende jaren doorgebracht luisterend naar zulke mensen, maar ik zag het Licht, jij weet dat ik het Licht probeerde te zien in iedereen. Helaas verblindde mij dit voor de Duistere kant van diegenen om mij heen.

Er is jou een foto toegestuurd van jouw Aura, dit, mijn liefste, is hoe ik jou zag. Laat deze foto alsjeblieft aan anderen zien, ik wil graag dat mensen de vrouw kennen die ik zo liefhad en heb, nu weet je waarom ik jou het licht van mijn leven noemde, jij bent het licht.




Degenen die proberen dit Licht te doven zullen de consequenties van hun acties onder ogen zien. De aurafoto van David Icke laat hem zien als iemand die niet alleen geneest als hij spreekt, maar die ook helende handen heeft, dit verrast jou niet, jij was je hiervan sterk bewust vanaf het moment dat jullie elkaar zagen.


Je zult invloedrijke mensen ontmoeten en naar plaatsen gaan, wij brengen alles op zijn plaats voor jou om door te gaan met onze projecten. Laat de bedreigende telefoontjes jou niet afleiden van onze plannen, grotere breinen dan die van hen zijn gefocust op ons werk. Zoals ik vaak heb herhaald zullen wij slagen. Je hebt een drukke dag mijn liefste, probeer tijd voor jezelf te maken. Ik wil graag iedereen bedanken die met hun acties het Licht verspreiden, die uitreiken naar diegenen die tot op heden het Licht van de waarheid niet hebben omhelsd. Tijd en geduld zijn nodig, maar de beloningen zijn onbetaalbaar. Zie jullie zelf als discipelen van het Licht op een pad naar transformatie. Mijn liefste, geef nooit op, het maakt niet uit hoe het duister je aanvalt, samen zullen wij slagen. Jouw aanbiddende echtgenoot, Monty.


Website: The Montague Keen Foundation
Vertaling: Puk




THE MONTAGUE KEEN FOUNDATION






http://mkfchinese.blogspot.com/ - MANDARIN/Chinese





Original and translations of the Galactic Messages available on


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

interview

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/