zaterdag 15 oktober 2011

Montague Keen, September 25, 2011



  September 25, 2011

Veronica, mijn liefste, er klinkt over jullie hele wereld een roep om hulp voor waarheid en rechtvaardigheid. Helaas willen mensen niet altijd de echte waarheid accepteren als die niet past bij wat zij geloven dat waar is. Ten eerste moet begrepen worden dat jullie geschiedenis geen juist beeld geeft, zelfs niet een beetje, en dus veroorzaakt het grote verwarring in de breinen van velen. De waarheid is er, als je haar maar graag genoeg vindt. Ik deed dat in de laatste jaren van mijn laatste leven. Ik vond inderdaad de waarheid. Ik realiseerde me dat alles dat ik als waar accepteerde pure fictie was, waarvan het enige doel was om de mensheid in slavernij te houden. Alles wat jullie nodig hadden, was gezond verstand om te zien dat wat jullie opgedrongen werd compleet gefabriceerd was. Je zou nog kunnen begrijpen dat de primitieve mens hier wat van zou accepteren, maar nu, nu onderzoek gemakkelijk gemaakt is, is er geen enkel excuus dat dit allemaal geaccepteerd wordt. Ja, ik weet het mijn liefste, zij vallen bruut degenen aan die hun “waarheid” aan de kaak stellen. De enige waarheid die jullie moeten volgen is dat ONEINDIGE LIEFDE DE ENIGE WAARHEID IS, AL HET ANDERE IS ILLUSIE.

Het is zo goed om te weten dat zelfs in de ‘dood’ mijn woorden degenen met een open geest dienen. Jij was blij verrast om te zien, uitgemeten over het scherm tijdens Dave Patricks lezing over Francis Bacon, “Niets is wat het lijkt”. Montague Keen, ons werk gaat niet ongemerkt voorbij!

Nu jullie je het controlesysteem gaan beseffen, voelen jullie de liefde die elke dag sterker wordt. Allereerst moeten jullie leren om jezelf lief te hebben en accepteren. Straf jezelf niet dat je niet kunt voldoen aan wat anderen van je verwachten. Kijk in de spiegel, open jezelf voor het Wezen van Licht dat je daar ziet. Houd ervan en accepteer hen en je zult een nieuwe bloesem voor je ogen zien opbloeien. Anderen zullen met liefde reageren op dit Wezen van Licht dat jullie naar de wereld projecteren. Jullie kunnen degenen die jullie liefhebben en vertrouwen niet schaden. Weet dat zij, ook, worstelen bij het zorgen voor degenen die zij liefhebben. Het is niet gemakkelijk de lessen te leren die jullie op Aarde moesten leren. Liefste, jij weet maar al te goed hoe ik moest lijden voor mijn geloofsovertuigingen. Ik wankelde nooit of verontschuldigde mij nooit, omdat ik in mijn ziel wist dat ik gelijk had in mijn geloofsovertuigingen. Kijk naar jullie hogere zelf, jullie hebben alle antwoorden diep in jullie ziel. De herinneringen van alle vorige levens bevinden zich daar, klaar om aangeboord te worden wanneer jullie willen begrijpen waarom jullie gevraagd worden om bepaalde projecten uit te voeren. Jullie zijn niet alleen maar de persoon die jullie zijn in dit leven. Jullie zijn veel meer dan dat.

Probeer om je verre te houden van het bekritiseren van anderen die het niet met jullie eens zijn. Zij kunnen er andere denkwijzen op na houden. Het maakt hen niet fout. Mensen zien dingen op de manier die het meest comfortabel voor hen is. Er zijn vele zienswijzen over hoe De Verschuiving mensen zal beïnvloeden. Het zal anders zijn in verschillende delen van de wereld. Maar één ding is absoluut duidelijk: dat het iedereen zal beïnvloeden. Het meest belangrijke om te onthouden is: ben niet bang. Dat is wat de Duistere Kliek namelijk wil. Vertrouw erop dat elk van jullie de liefde en het licht zal verwelkomen die het jullie zal brengen, en weet dat, om de vijfde dimensie binnen te kunnen gaan, dit de deur is waar ieder van jullie doorheen moet gaan.

Jullie zien in de pers dat zij nu schoorvoetend accepteren dat het bancaire systeem ten einde is. Weinigen van jullie begrijpen de volledige omvang van de corruptie in het bankwezen. Zij hebben hele landen vernietigd. Zij creëerden armoede en leed wanneer en waar zij maar wilden. Maar hun schuilplaatsen zijn gesloopt. Zij zullen de consequenties van hun daden onder ogen moeten zien. Zij zullen hun karma onder ogen moeten zien. Hen zijn verschillende kansen gegeven om zichzelf te verlossen, maar zij weigerden.

Het gordijn zal geopend worden, alles zal onthuld worden. Liefde, harmonie en vrede zullen de norm worden. Alles wat jullie overheerst heeft zal verdwijnen. De energie van liefde zal alles veranderen. Geld zal nooit, maar dan ook nooit meer, levens kunnen vernietigen. Er zal genoeg zijn voor iedereen. Het verwondert te zien hoe alle juiste mensen naar voren komen. Ik vertelde je dat je niet naar hen hoeft te zoeken, zij zouden naar jou toe komen. Het universum weet wat er nodig is. Wij vinden het fijn jou en C te leiden, te kijken naar, en, indien nodig, bepaalde objecten te energetiseren. Dan zullen jullie uit eerste hand weten wanneer de deuren zich openen en de waarheid uitstroomt naar alle richtingen. Probeer liefde te zien in iedereen en alles om je heen. Laat alles wat je doet, zijn in de naam van Liefde. Als jullie echte liefde in jullie leven hebben, hebben jullie alles.

De vernietiging van het controlesysteem is zeer goed op weg. Jullie hoeven nu niet lang meer te wachten. Het dierenrijk zal beter op De Verschuiving reageren dan mensen. Dieren houden vast aan hun verbinding met de polsslag van Moeder Aarde. Je hoeft alleen maar te kijken naar hoe zij weten dat ze naar hogere grond moeten gaan als er een tsunami aankomt. Niemand hoeft hen dat te vertellen, zij weten dat instinctief. De menselijke link met Moeder Aarde werd moedwillig afgesneden voor beheersingsdoeleinden: maar maak je geen zorgen, dat zal hersteld worden. Jullie zullen ook weer verbinding maken met jullie medewezens van andere planeten. Jullie zullen genieten van de grote reünie die gepland is. Jullie leven in interessante tijden. Ontspan je en geniet van het komen uit de duisternis die aan jullie opgedrongen werd. Ga een toekomst binnen die je alleen hebt ervaren in je dromen.

Mijn liefste, je hebt veel voor te bereiden. Ik zal naast je staan. Jouw aanbiddende, Monty.



Vertaling: Puk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

interview

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/