zondag 15 januari 2012

15.01.2012


   January 15, 2012


Mijn eigen, lieve Veronica, ik verzekerde je ervan dat je niet alleen zou zijn op de 8e herdenkingsdag van mijn overlijden. De herinnering is nog steeds erg pijnlijk voor jou. Jij herleeft de schok die je voelde toen je realiseerde dat ik het Aardse vlak verliet. Jij smeekte me, “Monty, verlaat me alsjeblieft niet. Alsjeblieft verlaat me niet.” Je begreep dat het niet mijn beslissing was. De hogere rijken besloten dat ik moest gaan, zodat ik jou kon voorbereiden vanaf deze kant van het leven voor de rol die je nu speelt.

Hoewel velen hun uiterste best gedaan hebben om jouw leven en reputatie te vernietigen – mijn bloedeigen familie gedroeg zich verschrikkelijk – moeten wij niet de man uit Arizona vergeten en de Schotse dame die denkt dat alles wat zij gedaan heeft onopgemerkt blijft. Niets ontsnapt aan gerechtigheid. Iedereen moet zich verantwoorden voor zijn daden. Wat jij en ik doen was

voorbestemd en voorspeld door de grote denkers uit het verleden. Dat zal en kan niet gestopt worden, het maakt niet uit welk kwaad gebruikt wordt. Als alles zich dit jaar ontvouwt, zullen jullie de mateloosheid van wat je gedaan hebt begrijpen. Jullie hadden geen respect voor mij of mijn vrouw.

Ware liefde overwint alles. Helaas wordt het woord liefde te gemakkelijk gebruikt, er is weinig begrip voor liefde. Het is het meest misbruikte woord in jullie wereld. Mensen werden bedrogen en verleid de Hollywood versie ervan te aanvaarden.

In dit gedenkwaardige jaar, zullen jullie veranderingen meemaken in jullie wereld die nu nog buiten jullie begrip liggen. Toch moeten jullie je hierop voorbereiden en accepteren dat dit voorbestemd was. Het is allemaal onderdeel van de Overgang. Degenen die dit weten, zullen niet gealarmeerd zijn als de kosmische veranderingen plaatsvinden. Houd altijd in gedachten dat de resultaten jullie stoutste dromen zullen overtreffen. De controlesystemen moeten verwijderd worden, plus alle blokkades die zij opgezet hebben zodat jullie afgehouden werden van het verkrijgen van volledig bewustzijn en kennis over wie jullie zijn – krachtige Wezens van Licht. Dit is de reden dat fluoride in jullie watervoorraad en tandpasta gestopt wordt, plus vele andere dingen waarvan jullie je nog niet bewust zijn. Dit alles is om jullie in de slaven-stand te houden. Ik zou willen dat ik jullie allemaal kon laten zien wat er gebeurd, maar ik kan het jullie alleen vertellen. In het voorjaar kan ik wellicht meer doen. Degenen die mij kenden, weten dat ik een zeer vastbesloten man ben. Ik wil dat jullie je volledige potentieel in het leven ervaren. Ik moet naar de lagere niveaus gaan om te communiceren en dat kost veel energie. Maar het is het waard.

Eindelijk stellen mensen zich vragen over de propaganda en de motieven erachter. Zij trappen er niet meer in. De sluier is opgelicht. Zij zien de dingen nu zoals zij zijn, niet zoals hen werd verteld. Hoewel deze leugenaars nu naakt en blootgesteld lijken, proberen ze nog steeds zich eruit te bluffen. Maar zij ontdekken dat de oude formule niet lange werkt. Zij blijven al diegenen aanvallen die de waarheid spreken. Mensen hebben altijd aangenomen dat zij net zoals jullie zijn. Dat is niet zo. Niets is verder van de waarheid. Zij zullen zich uiteindelijk realiseren dat hun spel over is en dat zij en masse moeten terugkeren naar waar ze vandaan komen. Zij zullen voor altijd uit jullie wereld verbannen worden.

Jullie zullen hier niet lang op hoeven wachten. Onze plannen lopen al. De minder duidelijke maar belangrijke veranderingen vinden nu plaats. Jullie vrienden van andere planeten hebben jullie dit al zo vaak laten zien. Zij maken beelden voor jullie in de graancirkels en hoewel de militaire vliegtuigen proberen hen te hinderen, zijn zij vastbesloten jullie op deze manier te helpen. Elke graancirkel heeft een zeer belangrijk bericht voor de mensheid. Het zou goed zijn als alle veranderingen ineens plaats konden vinden, maar denk aan de honderden jaren van vastberaden planning die de Cabal had om jullie in dit stadium te krijgen. Ik vraag jullie geduldig en begripvol te zijn. Wij zullen veel bereiken in 2012 en vroeg in 2013. Jullie zullen jullie wereld in een compleet nieuw licht zien. Help en ondersteun elkaar alsjeblieft in deze periode. Degenen die zich nog steeds afsluiten, zullen jullie hulp nodig hebben. Geef hun geloofsovertuigingen de schuld voor het vernietigen van hun vaardigheid om voor zichzelf te denken. Het is tijd om jullie geloofssystemen te verwerpen, evenals alles wat jullie aangeleerd is. Verricht jullie eigen onderzoek. Neem verantwoordelijkheid voor jullie eigen levens. Zie het als een spannend avontuur naar jullie toekomst, vrij van alle beperkingen die aan jullie werden opgelegd.

Ik wil graag iedereen bedanken die werkt voor de waarheid en bereid is om inspanningen te verrichten door haar te onderzoeken. Aan Debby, die de denktank over het Oude Ierland op Extra Terrestrials opzette: onze dankbaarheid. Door haar hulp konden mensen zich openstellen voor wat er ooit was, en zij zorgde ervoor dat mensen konden zien hoe zij werden voorgelogen over dat land. Het is een land dat zal ontwaken voor haar eens grote rol op jullie planeet. Alles wat van hen was zal aan hen worden teruggegeven. Gerechtigheid zal geschieden. Ook dank aan iedereen die naar ons huis kwam dit weekend om met mij te communiceren. Het was een plezierige tijd voor ons allemaal.

Het waren vier drukke dagen voor Veronica. Zij is moe. Zij geeft haar hart en ziel voor ons werk en ze moet nu rusten. Kijk vooruit en geniet van elke verandering die plaatsvindt, zeker wetend dat elke verandering jullie dichter bij jullie doel brengt. Aan iedereen die Veronica en ons werk ondersteund heeft wil ik mijn diepste dankbaarheid uitspreken.

Probeer wat tijd voor jezelf te nemen. Dat heb je nodig. Ik blijf jouw aanbiddende Monty.



Website: The Montague Keen Foundation

Vertaling: Puk
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

interview

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/